vrijdag 23 december 2011

Verrassing in de brievenbus

Vanmiddag een super verrassing in de brievenbus: een prachtige zelfgemaakte kaart van die lieve Maia van Het Valkennest! Zooo mooi.....ik voel me echt vereerd! Super bedankt, Maia.....ik ben er kei blij mee! Gelijk even op de foto zetten om jullie dit moois te laten zien!






De post is er helaas niet zorgvuldig mee omgesprongen....het hart mist een hoekje.

Lieve Maia, nogmaals heel erg bedankt voor de leuke verrassing! De kaart en het hart hebben al een mooie plaatsje gevonden in de keuken!

Lieve groet van

Nicole

2 opmerkingen:

  1. Wat ben je verwend met zo'n prachtige kaart. Fijne kerstdagen en lieve groet, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het nu pas maar gisteren was ook de scan .
    Wat jammer van dat hoekje en er mist nog iets zie ik want er zat nog een andere ijsster op.
    Kijk maar eens op mijn blog daar staat ongeveer dezelfde kaart in een wat groter formaat voor mijn collega's.
    Echt schandalig van die post en ik had hem nog wel extra goed met plaband dicht geplakt.
    Leuk dat je er toch een mooie post van hebt gemaakt Nicole!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen