woensdag 1 augustus 2012

Fleur en Kleur op woensdag

Met dit heerlijke zomerse, zonnige weer komt het Franse vakantiegevoel weer helemaal terug! Wij houden erg van de Franse gewoonten (lekker eten drinken) en doen daar dan ook graag aan mee! Zo dronken we voor het eten een Ricard; een aperitief uit de Provence op basis van kruiden waaronder anijs. Lekker!


Voor "Fleur en Kleur op woensdag" heb ik mijn karafjes tevoorschijn gehaald en mezelf een Ricardje ingeschonken ;-)! Een paar zonnebloemen erbij en ik voel me weer even in de Provence!












Wil je nog meer Fleur en Kleur kijk dan op de blog van Veronique


Proost! Geniet van deze heerlijke dag!

Veel liefs van 


Nicole


20 opmerkingen:

  1. Dat is zonnig...als ik eerlijk moet zijn...ik vind het niet zo lekker.
    Maar wat blauw op de achtergrond..hebben jullie een zwembad? Da's vandaag wel lekker..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn nog maar net terug van
    Frankrijk en door jouw mooie post,
    heb ik zin om direct terug te gaan .... het is er zo leuk in La douce France.
    Nog een fijne avond,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er erg lekker uit, drinkt vast heerlijk weg met het zonnetje er bij....

    Fijne avond.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele zonnige fleur en kleur Nicole!! Proost ;-)
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die Franse sfeer, zo ontspannend...

    Heel lekker Frans drankje is ook een frisse St Raphael Ambre, vloeit heel goed binnen...

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n zonnig log en met een drankje op de zomer: Proost!
    Geniet Nicole!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blogpost! Ik ga je volgen (doe ook mee aan fleur & kleur)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik jouw post lees, verlang ik toch weer zó terug naar onze vakantie in Frankrijk!!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er Frans uit je plaatje. Alleen Ricard drink ik niet , na 1 glaasje zie ik de wereld voor een krentenbol aan. Neem liever een glaasje witte wijn.
    Bedankt dat je mijn blog weer even bezocht en voor je reactie.

    Geniet ze en fijne week verder.
    Lieve groet, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Nicole hier ben ik nog een keer.
    Ik wilde even zeggen dat ik je nieuwe volger ben.
    Wat heb je een leuk blog.
    Complimenten.

    Fijne dag, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, je werpt me meteen in het vakantie gevoel!.Heerlijk genieten, het echte bourgondische leven. Geniet er van en ...proost,

    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zonnig tafereeltje!!
    Heerlijk van genieten!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh dit is genieten!
    lekker doorgaan zo!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nog nooit gedronken maar lijkt me lekker ben net als jullie van het lekker hapje en drankje hahahha heerlijk genieten en je zonnebloemen maken het helemaal af ....fijne week en proost ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je lieve welkom terug woordjes.
    Heerloijk dat jullie in elk geval zon hebben gehad in Frakrijk.
    Wij zaten in de Bourgonge en hebben twee weken lang regen gehad.
    Echt het was ongelooflijk shit weer maar we hebben ons toch prima vermaakt.
    De laatste dag kregen we nog een stranddag en daar denken we met plezier aan terug.
    We hebben vanuit de auto veel van deze omgeving gezien maar ik had liever die ruitenwissers niet steeds aan gehad.
    Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
    Ja wat een land, heerlijk gewoon!
    Geniet nog maar even lekker na met je wijntje en je zonnebloemetjes:)
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie zonnige post!

    Fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als het echt heerlijk warm is dan lust ik er ook wel ééntje :-) leuke foto's!

    Fijne week
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke fot,s staan hier.
    ik as even een tijdje er tussen uit, maar ben weer terug en dacht ik ga eerst even bij je kijken.
    fijne week en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne, nieuwe ,zonnigw week!,,
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toevallig was ik vandaag aan het kijken of het me ook lukte om in de provincie Brabant een route te kunnen plannen maar ik kom nog meer winkel tegen dan rondom Utrecht. Kijk hier maar eens http://brocante.startspot.nl/ of
    http://www.antiekroutebrabant.nl/index.html. Ik moet ze allemaal nog even 1 voor 1 aanklikken om te kijken of het allemaal brocante winkels zijn of dat er ook gewone woonwinkels tussen zitten.
    O ja, en dan heb je Yvonne's brocante in Kaatsheuvel en Deja-Vu in Oosterhout ook nog.
    Ik heb een vriendin in Brabant wonen en dan is het voor ons goed te combineren, blijven we gezellig een nachtje bij haar slapen.
    Weet alleen nog niet wanneer we weer op pad gaan.

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen