woensdag 22 augustus 2012

Lichtpotjes

Tijdens de vakantie thuis heb ik de tijd gehad om eens lekker te freubelen. Een van de makkelijke projectjes (daar hou ik van!) was het pimpen van conservenpotten. Ik zag het idee op de inspirerende blog van Margarita ♥ Stipje ♥







De tekst op het houten plankje heb ik erop gestreken! Ja het kan echt! Op de blog van Cosy Life by Elly kun je precies zien hoe het moet. Echt super makkelijk! Bedankt Elly voor je geweldige idee!




De prints heb ik zoals gewoonlijk weer gevonden op de blog van Karen van The Grafics Fairy!

Een gezellige week verder!

Veel liefs van

Nicole






22 opmerkingen:

  1. Leuke ideeen!! Ik ga je 'pinnen' op mijn Pinterest. Dit idee wil ik namelijk bewaren op mijn Crafts-board. Ik hoop niet dat je daar bezwaar tegen hebt. Ik kan hem altijd weer verwijderen als je het liever niet wil....
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi gepimpt lichtpotje dat heel speciaal lijkt en het strijken op hout had ik ook al gezien bij Elly. Heel mooi gedaan, ik ga het ook eens proberen.
    Nog een fijne avond,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke ideeen!! Ook de prints op het hout vind ik helemaal geweldig!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah! Gevonden! Nu er reacties staan,zie ik het! Anyway...superleuk gemaakt en bedankt voor de tips!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer heerlijk aan het freubelen geweest Nicole, de lichtpotjes zijn prachtig geworden en wat een mooie print op het plankje.
    Een prachtig sfeerhoekje.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze leuk zeg !!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je prachtig gefreubeld, Nicole!
    Het is leuk om zo door elkaar geinspireerd te worden.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan hoor...en aangezien Borden helemaal 'hipe' zijn, ga ik nu zeker, ook op zoek naar leuke strijk prints hoor!

    Een fijne dag, en groetje van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan die potjes maar dat plankje vind ik helemaal super. Zelf ben ik druk bezig met twee bordjes schilderen maar dit is ook een leuk idee. Ik heb hout nodig!!!☺
    Een fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk pot en plankje,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je lichtpotjes zijn schattig geworden.
    En je plank is ook heel erg mooi geworden, lekker rustiek.
    Ik wens je alvast een fijn weekend.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nicole, ik vind je lichtpotjes super leuk!! het plankje heb ik ook bij Elly gezien en vind ik ook heel leuk.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke potjes zijn het geworden, en dat "strijken op een plankje" vind ik echt een superrrr idee
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Héél mooi !!!wat een super leuk idee en het lijkt mij ook heel mooi met een lichtje erin....Die plank die ga ik ook nog maken ...SUPER !!!!Mijn compliment hoor voor dit mooie resultaat.
    Lieve groet..ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nicole,
    Wat leuk gedaan, een prachtig lichtje! Ik ga zeker even kijken...dat je dit op een plank kan strijken, mooi hoor!
    Geniet van het weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heerlijke bezigheid; lekker freubelen. Het wordt dit weekend ook mooi knutselweer ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ben je heerlijk bezig geweest en die potjes zijn super geworden en het plankje.
    bedankt voor de tip en ik ga dit ook eens doen.
    fijne zondag en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  18. volgens mij gaat er wat fout, dus nog maar een keer.
    een hele leuke tip en wat is je plankje mooi geworden.
    leuke post met duidelijke foto,s.
    fijne zondag en groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zie het nu past je prachtige post.Wat zijn ze mooi .Echt helemaal super.
    Liefs Margarita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooo prachtig zeg deze creaties!
    Ik heb veel visite gehad en dus weinig tijd om te bloggen of mailen sorry.
    Ik wil je nog even heel hartelijk danken voor de super mooie lieve kaart die hier gisteren in de brievenbus zat.
    Lief dat je aan me dacht!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha! weer iemand van 'mijn soort'. Leuk dat je me bent gaan volgen. Ik kende jouw blog niet, nu dus wel en ik ben je meteen gaan volgen. Groetjes, Barry

    BeantwoordenVerwijderen