zondag 24 februari 2013

Uitslag give-away!

Afgelopen week was ik erg verrast toen ik zag dat mijn silhouetjes waren uitgekozen door Karen van The Graphics Fairy voor Brag Monday! Echt kei leuk! Bedankt, Karen! 

En wat heb ik veel reacties mogen ontvangen op de give-away.....geweldig! Leuk dat het mandje in de smaak valt! En zoveel nieuwe volgers erbij....heel hartelijk welkom allemaal! Wat gezellig dat jullie erbij zijn....ik kom snel ook bij jullie kijken!




En dan nu de uitslag! 
De winnares is geworden:

Valerie van Atelier Valerie!!


Van harte proficiat, Valerie met de brocante spulletjes! Wil je me je adres mailen dan zorg ik dat je het pakketje zo snel mogelijk in huis hebt!

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen; ik hoop jullie nog vaak terug te zien op mijn blog! Ik kom deze week ook weer snel bij jullie langs....afgelopen week is er niet veel van gekomen helaas!

Een gezellige zondag verder!!

Liefs van


Nicole







.

16 opmerkingen:

  1. Dat is een bofkontje die winnares!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
    Ik ben super blij en gelukkig!
    Het is niet te geloven!
    Bedankt voor het organiseren van deze prachtige give-away!
    Mijn adres komt er zo aan.
    Nog een fijne en gezellige avond,
    liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw 216 volgers gefeliciteerd en wat een mooie give away, gefeliciteerd Valerie. Super leuk dat je op de graphics fairy staat dat heb je verdient die lijstjes met silhouetjes zijn echt heel erg leuk.

    Fijne week groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaar, het is een mooi cadeau.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je uitgekozen bent voor Brag Monday. Ik heb even gekeken maar je silhouetten zijn ook erg leuk geworden. Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk voor jou!!! Keigaaf!!!
    Gefeliciteerd!!


    Leuk dat Valerie je give away gewonnen heeft. Veel plezier ermee!!

    Fijne week!!


    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg, dat je silhouetjes zijn uitgekozen!
    En Valerie: gefeliciteerd hoor, je hebt een keileuke prijs gewonnen.
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps wat een prachtige give-away heb ik gemist,gefeliciteerd voor de gelukkige,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo je hebt iemand heel blij gemaakt zie ik aan haar reaktie haha, proficiat Valerie!
    Niet vreemd hoor dat je weer gekozen bent bij brag monday, proficiat, je gaat nog beroemd worden zo met je mooie ideetjes!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geluk voor Valerie, zoveel leuke spulletjes! Wat zijn ze mooi!

    Groetjes en een fijne week!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Nicole!
    Wat super leuk voor je (heb natuurlijk daar ook even gekeken)dat je schouw met de mooie silhouetjes, op de Graphics Fairy staat...hoe leuk om eens iets van al je creatieve uitspattingen...ha,ha! zo vermeld terug te zien!
    En dat Valerie heeeeeeeeeeeel erg blij was/is met de van jou gewonnen mooie Give away...ja dat is duidelijk!
    Een hele goeie maandag! en lieve groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Valerie, ik kan me voorstellen dat je heeeeeel erg blij bent met je gewonnen Give Away.

    En Nicole jij natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe volgers erbij....altijd leuk.

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Valerie gefeliciteerd met het winnen van deze prachtige give away en Nicole natuurlijk bedankt dat ik mee mocht doen!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kom je volgen hier, ben gekomen via Valerie, Valerie gefeliess he!!!
    Leuk blog hier ook.
    Ik zal je linken op mijn fb, omdat ik zelf geen blog heb.
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt zeker een leuk blog !
    ik blijf hier :-)

    en je bent van harte welkom op

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    Hartelijke groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke blog, en Valerie gefeliciteerd, ik ga je volgen en vind het leuk als je ook bij mij komt kijken,
    bollies53.blogspot.com
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen